loading...

آذر فلز پایون

راهنمای انتخاب برای درب پارکینگ ساده و جدید

انفورماتیک پایون بازدید : 55 پنجشنبه 26 خرداد 1401 : 12:22 نظرات (0)

درب پارکینگ به دلیل اهمیت ایمنی و راحتی آن اهمیت بسزایی دارند بعضی افراد درب کرکره ای پارکینگ را ترجیح می دهند ولی امروزه انواع درب پارکینگ جدید در بازار تولید می شود که می تواند جایگزین مناسب باشد.

سفارش و خرید بهترین درب پارکینگ از شرکت پایون

برای سفارش و انتخاب طرح درب موردنظرتان می توانید به سایت شرکت پایون مراجعه کنید  و یا با تماس با شماره 02174013 جهت سفارش و استعلام قیمت تماس بگیرید.

زیبا سازی ساختمان با درب فلزی

انفورماتیک پایون بازدید : 72 دوشنبه 05 اردیبهشت 1401 : 12:22 نظرات (0)

درب حیاطی مدرن فلزی پتانسیل فروش مجدد بعد از استفاده را دارند و همچنین در مقابل امنیت و دوام به خانه شما می بخشند.
برای یک ساختمان با نمای زیبا هیچ چیز مانند درب های آهنی نمی تواند ارزش زیبایی را برای آن دو چندان کند، همچنین این درب ها قابلیت منعطفی در شخصی سازی های بیرونی مانند نصب چراغ های کناری، سر درب های فلزی و انواع کار های تکمیلی دیگر را دارند.
درب فلزی پایون؛ درب های باکیفیت خود را با تیمی شامل از طراحان متخصص، کارگران ماهر و آموزش دیده، فناوری های به روز می سازند.
اگر به فکر تعمیرات برای منزل خود هستید، بهتر است به تعویض درب های خود نیز فکر کنید. درب های فلزی برش لیزری را می توان به عنوان یک درب ورودی منزل امن و هنرمندانه دانست.
درب های فلزی به خانه شما ارزش می دهند، نگهداری آنها آسان است و حس زیبا شناسی مدرن را برای افراد نظاره گر به وجود می آورند، که این امر همسایه های شما را به سمت حسادت سوق می دهد.
برای مشاهده انواع درب های فلزی؛ ورودی؛ حیاط، ساختمان و پارکینگ سایت پایون را دنبال کنید.

اگرچه درب های فلزی انتخاب بسیار خوبی برای درب های حیاط هستند اما اطمینان از متریال های درجه یک به کار رفته  و بسته بندی استاندارد جهت ارسال سر پروژه از نکته بسیار مهمی در انتخاب شرکت سازنده در این زمینه می باشد. آذر فلز پایون با طراحی و ساخت انواع درب های حیاط شیک و مدرن خدمات ویژه ای را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

درب حیاط شیک و مدرن با توجه به نما و شکل ظاهری ساختمان در طرح های متفاوتی تولید وعرضه می گردد ولی نقطه مشترک در طراحی همه انها بحث ارتقاء امنیت ساختمان می باشد که باید مد نظر گرفته شود.

درب حیاط شیک 

درب حیاط از انواع درب های ورودی نیز دارای طرح های مختلفی می باشد که با توجه به سلیقه و موقعیت ساختمان می توانید آنها را انتخاب کنید. انتخاب صحیح درب حیاط و درب پارکینگ علاوه بر زیبایی ساختمان تاثیر بسیار مهمی در حفظ امنیت و آرامش ساختمان دارد.

یکی از پارامترهای شیک بودن درب حیاط نوع رنگ آمیزی آن می باشد که رنگ آمیزی کوره ای ( الکترواستاتیک ) با کیفیت و با ماندگاری بالا می تواند مدت طولانی، زیبایی خود را حفظ کند.

برای مشاوره و خرید انواع درب های شیک و مدرن با کارشناسان ما به شماره 02174013 در تماس باشید

موارد استفاده از درب های آکاردئونی

انفورماتیک پایون بازدید : 59 دوشنبه 20 دی 1400 : 12:38 نظرات (0)

درب آکاردئونی به عنوان درب دوم برای امنیت بیشتره درب فلزی یا چوبی ساختمان مورد استفاده قرارمی گیرند. این درب ها برای استفاده در انواع ساختمان ها از جمله تجاری، مسکونی، اداری، ویلا و باغ مناسب می باشند.

استفاده از متریال درجه یک، لولای 2 و 3 پارچه، ورق جاقفلی 6، 8 و 10 میل و بلبرینگ های باکیفیت برای باز و بسته شدن آسان و بی صدا درب، از جمله مزایایی درب های آکاردئونی می باشد که امنیت ورودی ساختمان شما را تامین می کند.

 درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی به دلیل ساختار منحصر بفرد خود، برای فضاهای باریک وکوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها به راحتی باز و بسته می شوند و به دلیل انعطاف پذیری بالا مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

درب های آکاردئونی در برابر ورود سارقان به داخل ساختمان های که درب ورودی مستحکمی ندارند به دلیل استفاده از آهن در ساخت تمام قطعات آن، مناسب است.

درب آکاردئونی را می توان در طرح های متقاوتی سفارش داد. این درب ها در اصل از نظر استحکام و امنیت با هم تفاوتی ندارند بلکه فقط در شکل و طرح با هم تفاوت دارند که با توجه به سلیقه و ظاهر ساختمان می توانید این درب ها را سفارش دهید.

اینکه کدام طرح درب را برای حیاط، ساختمان، باغ یا ویلای خود استفاده کنید تا حد زیادی به سلیقه شخصی بستگی دارد. اما علاوه بر انتخاب طرح درب حیاط، دانش از نحوه عملکرد انواع درب و همچنین بودجه ای که برای پروژه خود در نظر گرفته اید نیز در انتخاب نهایی دخیل می باشد.درب های برش لیزری آذر فلز پایون انتخاب مناسبی برای تمامی سلیقه ها می تواند باشد.

درب حیاط پایون

 درب حیاط بخش جدایی ناپذیر از ساختار بیرونی ساختمان می باشد و انتخاب یک طرح مناسب که با هارمونی ساختمان یکی باشد می تواند علاوه بر شیک بودن، بر ایمنی آن نیز بیفزاید البته این انتخاب باید بر اساس چند استاندارد باشد.

طراحی درب حیاط و ساختمان باید به گونه ای باشد که نفوذ و خرابکاری در آن را،  به کمترین حد ممکن برساند، که یکی از لازمه ها آن استفاده از ورق های فولادی یکپارچه  می باشد

رنگ آمیزی درب های فلزی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. درب های حیاط به دلیل در معرض قرار گرفتن دائم در برابر جریانات آب و هوایی، زنگ زده و پوسیده می شوند که رنگ آمیزی به روش کوره ای تا حد زیادی این مشکل را برطرف نموده است.

جهت سفارش درب برای ورودی حیاط، ساختمان، باغ ویا ویلا،می توانید با شماره 02174013  تماس حاصل فرماید.

درب های فلزی یکی از مستحکم ترین انواع درب ها هستند که مقاومت قابل قبولی در برابر ضربه، رطوبت، آتش سوزی و هرگونه آسیب احتمالی دارند. وقتی عنوان درب فلزی را می شنویم، ممکن است فکر کنیم که منظورمان یک در بزرگ آهنی است که هیچ زیبایی ظاهری ندارد. درب پایون پیشرو در تولید نسل جدید درب های فلزی، امروزه سبک های مختلفی از درب ورودی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی را ارائه نموده است که می توانند در نوع خود بی نظیر باشند.

درب برش لیزری

درب های فرفوژه دار

فرفورژه سبکی هنری و تلفیقی از آهنگری سنتی و هنر تراشکاری است. فرفورژه یک کلمه فرانسوی است که به معنای شکل دادن و خم کردن میله گرد است. درب های فرفورژه یکی از انواع درب ها هست که سال ها مورد استفاده قرار گرفته است هر سال طرح های جدید و بدیع به بازار می آید.

درب های برش لیزری

درب های برش لیزری معمولا به صورت تک لنگه، دو لنگه و یک نیم لنگه ساخته می شوند. بسته به نیاز و سلیقه مشتریان در اندازه های مختلف و به صورت ریلی ارائه می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های درب های برش لیزی این است که به انتخاب مشتری می توان آنها را به صورت الکترواستاتیک رنگ آمیزی کرد. درب های برش لیزری این قابلیت را دارند که هم به صورت ساده و هم به صورت فرفورژه دار تولید شوند. درب های برش لیزری فرفورژه دار پایون، زیبایی ورودی ساختمان را دو چندان می کند.

شماره تلفن  02140713  جهت مشاوره و اهنمایی شما عزیزان برای خرید بهتر از محصولات پایون می باشد.

آشنایی با ابعاد استاندارد درب ساختمان

انفورماتیک پایون بازدید : 145 چهارشنبه 15 دی 1400 : 17:10 نظرات (0)

دانستن استاندارد ابعاد درب ساختمان برای ما مهم است، ممکن است با ساختمان هایی برخورد کرده باشید که اجسام بزرگ به راحتی از درب ورودی عبور نمی کنند. پس در انتخاب درب ساختمان حتما ابعاد استاندارد را در نظر بگیرید.

ارتفاع پارکینگ و درب لابی چقدر است؟

درب پارکینگ و درب لابی با ارتفاع 223 و 240 و عرض 265 و 315 و 350 سانتی متر را مشاهده می کنید که این ابعاد در واقع ارتفاع و عرض درب های پارکینگ می باشد. اندازه استاندارد درب پارکینگ می تواند دو لنگه یا تک لنگه پارکینگی در ابعاد فوق باشد.

 

ابعاد استاندارد درب خودرو چقدر است؟

درب های خودرو، درب دو لنگه یا تک لنگه پارکینگی هستند که عرض آن در ورودی ساختمان نباید کمتر از 200 سانتی متر باشد.به طور کلی می توان درب حیاط، درب پارکینگ یا درب باغ را در یک گروه قرار داد. در واقع این نوع درب ها دو لنگه هستند اما با توجه به محل استفاده، اندازه و حتی طرح درب، انتخاب باید به نحوی باشد که با هارمونی ساختمان مطابقت داشته باشد.

اگرچه اندازه درب های ساختمان استاندارد مشخصی دارند، اما اگر سازه ساختمان شما دارای طراحی خاصی است که خارج از اندازه استاندارد شرکت ها و تولیدکنندگان است. برای سفارشات ویژه در سایز های مختلف می توانید از درب فلزی پایون ویا نمایندگی های فروش، اقدام نموده و سفارش خود را با پک کامل بسته بندی شده دریافت نماید.

برای خرید انواع درب های، ابعاد استاندارد و سفارشی با کارشناسان فروش ما، با شماره تلفن 02174013 تماس حاصل بفرماید.

خرید و تامین مصالح ساختمانی و دکوراسیون یکی از موضوعاتی هست که سازندگان، معماران و صاحب خانه ها وسواس و دقت زیادی به خرج می دهند. چرا که کیفیت ، زیبایی، حفظ ارزش ساختمان، امنیت  ساختمان و بودجه لازمه را در نظر می گیرند.

 

 

درب ورودی فلزی

در انتخاب درب ورودی ساختمان بایستی توجه داشت که درب مناسب نه تنها ارزش ساختمان شما را حفظ می کند، بلکه قاب اصلی دکوراسیون خارجی ساختمان نیز می باشد و خریدار یا میهانان شما اولین تصویری که میبیند، نما و درب ورودی است پس بجای استفاده از درب دست دوم و درب کارکرده از درب لوکس با قیمت مناسب استفاده کنیم.

 

در انتخاب درب مناسب، نوع کاربری نسبت به فضا و موقعیت نیز تاثیرگذار است. برای مثال برای پارکینگ ها با فضای کوچک درب فلزی کشویی (درب اتوبوسی) گزینه مناسب تری هست. یا اگر ساختمان شمالی دارید و می خواهید جلوه بیشتری به نما بدهید، درب های تاجدار گزینه مناسبی هستند.

 

درب باغ و ویلا

از آنجا که اغلب باغ ویلاها در خارج از شهر قرار گرفته‌اند، جنس و امنیت درب باغ نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر جنس و امنیت، مدل درب باغ نقش بسیار مهمی در زیبایی و لوکس بودن ساختمان دارد.

 

محصولات پایون شامل تنوع زیادی از درب حیاط، درب پارکینگ، درب ساختمان شمالی، درب ساختمان جنوبی، درب فلزی ساده، درب برش لیزری، درب فرفورژه دار، درب لوکس، درب ویلایی ، در باغ، درب فلزی ریلی، درب کشویی فلزی، درب پارکینگ اتوماتیک، درب ریلی، درب لابی، درب یک لنگه، درب دو لنگه، درب یک و نیم لنگه و حفاظ را شامل می شود.

 

با توجه به نیاز هموطنان گرامی؛ واحد مشاوه پایون در خدمت شما عزیزان هست تا در انتخاب درب مناسب و قیمت در ورودی پارکینگ، قیمت در ورودی حیاط و قیمت درب فلزی ریلی راهنمایی لازم را ارائه نماید.

 

ویژگی های درب فلزی پایون

- قابلیت استفاده لوگو سازمان بر روی درب را دارا می باشد.

- قابلیت ساخت در اندازه سفارشی را دارد.

- به دلیل یکپارچه بودن ورق درب ها از استقامت بالایی برخوردار است.

- رنگ کوره ای الکترواستاتیک آن با انواع شرایط جوی سازگاری دارد.

- قابلیت ریلی و اتوماتیک کردن را دارد.

- دارای شیشه سکوریت نشکن و رفلکس می باشد.

 

جهت مشاهده نمونه های بیشتر و استعلام قیمت درب آهنی، قیمت درب حیاط ریلی و قیمت دربهای کشویی می توانید به سایت شرکت آذر فلز پایون مراجعه کنید و شماره خود را در قسمت مشاوره سایت قید بفرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت خدمت شما تماس بگیرند.

هنگامی که صحبت از طراحی سقف برای ساختمان ها به میان می آید، تصاویر واضحی از پشت بام های تخت و مسطح در ذهن تداعی می‌شود اما در حقیقت، طراحی بام و طراحی سقف برای انواع ساختمان، چیزی فراتر از یک مدل ساده و معمولی است. مدل های متنوعی از انواع سقف برای ساختمان وجود دارد که همه آنها با هدف و طرح معین ساخته می شوند. هدف از طراحی یک سقف مناسب در حقیقت، ایجاد یک پوشش ساده است که متناسب با شرایط و موقعیت جغرافیایی ساختمان هماهنگ باشد. مهمترین عاملی که در طراحی انواع سقف برای ساختمان اهمیت دارد، در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و مدل های ساختمان است.

انواع طراحی سقف برای ساختمان ها؛ تحولی در ساخت و ساز

دقیقاً با دانستن اینکه کدام یک از مدل های سقف ساختمان برای چه شرایطی مناسب تر هستند، می تواند کمک کند تا پروژه های ساخت و ساز بسیار پیشرفته تر و حرفه ای تر به پایان برسند. طیف وسیعی از سقف های ساختمانی در بازار وجود دارند که برای شرایط مختلف ساخته شده ‌اند. در ادامه این مطلب با انواع سقف های ساختمانی آشنا می شویم.

انواع سقف های ساختمانی

1- سقف کلاهکی

سقف ساختمانی مدل کلاهکی

یکی از انواع مدل ها برای طراحی سقف ساختمان، سقف های کلاهکی است. این سقف شبیه یک کلاهک یا درپوش دارای چهار ضلع است که بر روی دیواره های ساختمان قرار می‌گیرد. این سبک از سقف های ساختمانی بیشتر در دهه ۱۷۰۰ مشاهد می شده است، بنابراین یک سبک قدیمی محسوب می‌شود.

2- سقف پروانه ای

سقف پروانه ای

یکی دیگر از سقف های جذاب برای ساختمان ها که شاید در نگاه اول، اندکی عجیب و غریب باشد، سقف های پروانه ای هستند. سقف پروانه ای در حقیقت یک سقف شبیه به مدل کلاهکی است اما برعکس در ساختمان نصب می شود. پس آن را به شکل حرف v انگلیسی مشاهده می کنیم. استفاده از سقف پروانه ای در ساخت و ساز، ظاهری چشم نواز و مدرن برای ساختمان به وجود می آورد. یکی از مهمترین مزیت های سقف پروانه ‌ای در شرایط پرباران ( بارش باران و برف) است چرا که شیب آن به سمت پایین بوده و حجم بارندگی از طریق کانال میانی در پشت بام جمع آوری و خارج می شود.

3- سقف ساختمانی به صورت ترکیبی

سقف ساختمانی به صورت ترکیبی

جهت مطالعه بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید. 

در دنیای طراحی دکوراسیون داخلی با واژه‌های متعددی از سبک دکوراسیون روبه‌رو می‌شویم. طراحی به سبک مینیمال یا مینیمالیسم، یکی از این واژه ها است؛ در مقابل با واژه دیگری با نام سبک طراحی دکوراسیون ماکسیمال یا ماکسیمالیسم نیز برخورد می‌کنیم. اگر به طور تخصصی به توضیح سبک ماکسیمال بپردازیم متوجه می شوید که این نوع سبک طراحی دکوراسیون داخلی، تنها مورد علاقه تعدادی از افراد قرار دارد. در سبک ماکسیمال، نمای دکوراسیون داخلی به گونه ‌ای طراحی می شود که پر از جنب و جوش و پویایی باشد؛ از تمام عناصر برای این نوع طراحی دکوراسیون در داخل ساختمان ها استفاده می شود.

در سبک طراحی دکوراسیون ماکسیمالیسم، تمام قسمت های ساختمان که بی رنگ و بی روح هستند با عناصر رنگارنگ، ابزارها و وسایل جذاب، تزیین می شوند؛ دیوارهای سفید در سبک ماکسیمالیسم به صورت رنگی با استفاده از کاغذهای دیواری یا رنگ های نقاشی مخصوص ساختمان تزیین می شوند.

در طراحی دکوراسیون به سبک ماکسیمالیسم، تابلوهای عکس، کلکسیون های با ارزش، مبلمان سلطنتی، گالری عکس دیواری، بافت ها و رنگ ها و … جایگاه مخصوصی دارند و شاید جذاب ترین و شادترین نوع طراحی دکوراسیون را بتوان در این سبک خاص جستجو کرد.

عناصر طراحی دکوراسیون ماکسیمالیسم چیست؟

عناصر طراحی دکوراسیون ماکسیمالیسم چیست؟

ماکسیمالیسم به معنای کلمه با نام “حداکثرگرایی” معرفی می شود. در نگاه اول، زمانی که با این نوع طراحی دکوراسیون برخورد می کنید شاید هیچ چیز با سلیقه شما ارتباط نداشته باشد! در بسیاری از موارد، زمانی که افراد، این دکوراسیون را مشاهده می کنند نوعی در هم ریختگی و بی نظمی را احساس می کنند؛ اما چنانچه با جزئیات بیشتری به سبک ماکسیمالیسم بنگریم، در حقیقت، چیزی فراتر از یک بی نظمی را خواهیم دید.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم، مطابق با شخصیت و تجربیات افراد اجرا می‌شود و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. از حداکثر فضا با حداکثر لوازم و ابزارها در این سبک استفاده می شود. مهم ترین ویژگی ها و عناصری که در سبک ماکسیمالیسم وجود دارد به صورت زیر معرفی می گردد:

  • استفاده از لایه بندی در دکوراسیون
  • اجرای الگوهای تکراری در اجرای ایده های دکوراسیون نظیر نصب تابلوهای عکس در یک مجموعه گالری روی دیوار – چاپ عکس های تکراری – کاغذ دیواری با رنگ های تند و مختلف
  • استفاده از ترکیب رنگ شاد و مکمل
  • مخلوط کردن رنگ ها و بافت ها به صورت حرفه ای برای طراحی دکوراسیون
  • استفاده از تمام ابزارهای تزیینی نظیر مجسمه ها و آثار هنری – کتاب و غیره

 

بیشتر بخوانید : پرطرفدارترین و زیباترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

خانه خود را به سبک ماکسیمالیسم تزیین کنید

خانه خود را به سبک ماکسیمالیسم تزیین کنید

جهت مطالعه بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید. 

تعداد صفحات : 23

درباره ما
آذر فلز پایون تولید کننده نسل جدید درب های فلزی، درب پارکینگ، درب حیاط، درب لابی، درب ساختمان، درب آپارتمان، درب باغ و ویلا، نرده، حفاظ با فناوری مدرن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 10,427
  • بازدید کلی : 80,510