loading...

آذر فلز پایون

فناوری برش لیزری چیست؟

انفورماتیک پایون بازدید : 110 شنبه 22 دی 1397 : 10:32 نظرات (0)

فناوری برش لیزری یکی از فرآیندهای صنعتی است که در سال های اخیرا مورد استقبال تعداد زیادی از صنایع و کسب و کارهای حوزه طراحی صنعتی قرار گرفته است. بسیاری از فرآیندهایی که بر پایه برش لیزری عمل می کنند، فواید و کاربردهای مشابهی دارند؛ نقطه تمایز برخی از روش ها با برخی دیگر در نوع فناوری به کار رفته در تجهیزات برش است. یک دستگاه مخصوص برش لیزری بر اساس فرآیندهای چند مرحله ای کار می کند. این نوع دستگاه ها دقیقاً همان مدل هایی هستند که بسیاری از صنایع فلزی به دنبال آن هستند.

با استفاده از این فناوری، دروازه ای جدید به دنیای طراحی صنعتی گشوده می شود که می تواند طرح ها و نقش های منحصر به فردی را به صنعت معرفی کند. نمونه بارز فناوری اختصاصی برش لیزری را می توان در مدل های درب ساختمانی با مدل های خیره کننده در شرکت آذر فلز پایون مشاهده نمود. برای آشنایی با این فناوری از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فناوری برش لیزری در صنایع فلزی

 

 

ادامه مطلب

رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع رنگ های پودری و رنگ های مایع کوره ای در صنایع رنگ و پوشش تولید می شوند و کاربردهای گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی دارند. به عبارت دیگر، رنگ های پودری الکترواستاتیک، بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی کنند. در حال حاضر طیف وسیعی از انواع رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به کار می روند. انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه های مصرف کننده بستگی دارد اما به نظر می رسد رنگ های پودری کوره ای، بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشند. در ادامه مطلب، اطلاعات بیشتری در مورد رنگ کوره ای، نحوه رنگ آمیزی و اصول کاربردی آن کسب خواهید کرد. لطفاً با ما همراه باشید.

مزایا و معایب رنگ کوره ای و یا الکترواستاتیک

 

 

 

ادامه مطلب

رنگ درب ورودی تان را با فنگ شویی انتخاب کنید

جهت ها در فنگ شویی هر کدام صاحب یکی از عناصر آتش، خاک، فلز، آب و چوب هستند. این عناصر در چرخه فنگ شویی طوری قرار می گیرند که یکدیگر را تقویت می کنند. در انتخاب رنگ مناسب برای درب ورودی، می توانید از رنگ مخصوص همان عنصر یا عنصر تشکیل دهنده و حمایت کننده آن استفاده کنید.

در فنگ شویی کلاسیک بهترین رنگ درب ورودی را جهت جغرافیایی درب مشخص میکند. برای هر جهت شما با یک عنصر مواجه اید و باید از طیف خاصی از رنگها استفاده کنید.

نمودار جهت ها و عناصر فنگ شویی

هر رنگی که انتخاب میکنیم در علم فنگ شویی متناسب با یک عنصر است. برای مثال جهت شرق، چوب است و رنگ چوب سبز و قهوه ای است.

چرخه عناصر فنگی شویی

 

ادامه مطلب

 

درب ورودی ساختمان و نمای بیرونی ساختمان، اولین مکانهایی هستند که در ذهن بینندگان جلوه می کنند. درب ورودی ساختمان، صرف نظر از اینکه بنای مورد نظر، ویلایی باشد یا آپارتمانی، نقش بسیار مهمی در جلب توجه مخاطبان دارد.

طراحی زیبای درب ها عاملی که بر روی جذابیت نمای کلی ساختمان تأثیر می گذارد تا جایی که قادر خواهد بود میزان احتمال فروش ملک، مجتمع مسکونی یا ویلا را تضمین کند. علاوه بر زیبایی ظاهری، کیفیت و دوام درب ساختمان نیز حائز اهمیت هستند.

با توجه به مواردی که در فوق ذکر شدند، سوال مهمی در ذهن ایجاد می شود و آن پرسش این است که آیا می توان از یک نوع درب ساختمان برای تمام مدل های بنا استفاده کرد؟ و آیا مدل درب ورودی با نوع معماری ساختمان در ارتباط است؟ پاسخ این پرسش ها در بررسی نوع معماری بناها و همچنین طراحی و تولید انواع درب ساختمان نهفته است.

هماهنگی درب ورودی ساختمان با هارمونی نمای ساختمان

به عبارت دیگر اگر دقیقاً بدانیم برای پروژه های ساختمانی در یک منطقه خاص از چه سبک معماری استفاده شده است می توان حدس زد که کدام نوع و مدل تجهیزات نظیر درب ساختمان برای آن ها مناسب هستند.

 

 

ادامه مطلب 

هر ساله از سراسر دنیا شرکتهای بزرگ منتظر انتخاب شدن رنگ سال هستند تا صنعت خود را به سمت این رنگ شوق دهند و برای تولیدات سال جدید با برنامه ریزی تمام پیش بروند. امسال هم مانند سال های قبل یک رنگ منحصر به فرد شناخته شده است که با نام مرجانی معروف شده است و این رنگ بسیار شبیه به رنگ گلبهی است که میشناسیم. در مبحث دکوراسیون نیز انتخاب رنگ از موارد مهم در دکوراسیون تلقی میشود.

استفاده از رنگ مرجانی در دکوراسیون منزل

طیف رنگ های روشن همواره از بهترین و مناسبترین رنگ ها در وسایل خانه و دکور آن بوده است و امسال با رنگ مرجانی این زیبایی چندین برابر شده است. ترکیب این رنگ در کنار رنگ های سرد، من جمله طوسی، آبی یا فیروزه ای یک محیطی گرما بخش ایجاد خواهد کرد و جذابیت بصری در دکوراسیون به وجود خواهد آورد.

 

 

ادامه مطلب

طراحی در صنعت؛ تلفیق آهن با طبیعت

انفورماتیک پایون بازدید : 113 یکشنبه 09 دی 1397 : 16:05 نظرات (0)

طراحی در صنعت، شاخه ای از علم است که به صورت تلفیقی از هنر طراحی و علم صنعتی نمایان می شود. اگرچه این حرفه تا کنون آن طور که باید و شاید مورد توجه و اهمیت قرار نگرفته است اما در سال های اخیر، شاهد آن هستیم که مدیران و افراد باتجربه که در حوزه تولید محصولات مختلف صنعتی در حال فعالیت هستند، بیش از پیش به طراحی در صنعت محصولات خود اهمیت می دهند. رد پای این تخصص را می توان در تمام محصولات صنعتی و تولید کارخانه ها در سراسر جهان مشاهده کرد.

طراحی در صنعت مدرن

طراحی در صنعت، اولین و مهم ترین عامل در موفقیت محصولات یک مجموعه خواهد بود. به عبارت ساده تر، اگر محصول خاص از یک شرکت خاص، از نظر زیبایی ظاهری، کیفیت و قیمت بتواند طیف وسیعی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند، موفقیت آن مجموعه حتمی خواهد بود.

در کنار حرفه طراحی در صنعت، ذوق و استعداد زیبایی شناسی و هنری نیز در تولید محصولات صنعتی زیبا و منحصر به فرد نقش مهمی دارند. در حقیقت، با استفاده از روش های مدرن که در دنیای متنوع طراحی محصولات صنعتی ارائه شده است به خوبی می توان گوی سبقت را از سایر رقبا ربود. اهمیت این موضوع، جایی پر رنگ تر می شود که طراحان یک مجموعه بتوانند طرح هایی را ارائه دهند که برگرفته از ذهن خلاق و یا الهام گرفته از طبیعت باشند. جهت بررسی این موضوع تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب 

با توجه به شروع فصل زمستان و سرما در کشورمان و تغییرات آب و هوایی، موضوع محافظت از درب اتوماتیک پارکینگ مسئله بسیار مهمی است. سرمای زمستان می‌تواند موجب یخ‌زدگی و خرابی درب اتوماتیک پارکینگ خانه یا محل کار شما بشود. اما به‌راحتی می‌توانید با به کار بستن نکاتی بسیار آسان و در عین حال مهم از خرابی قطعات مختلف درب اتوماتیک پارکینگ خود جلوگیری کنید و هزینه‌های اضافی ناشی از خرابی یا اختلال در این مورد را صرفه‌جویی کنید.

نکته قابل توجه این است که درب اتوماتیک پارکینگ برای کارکرد درست، ایمن و مطمئن همواره نیاز به نگهداری، مراقبت و تعمیرات دوره‌ای دارد. در واقع چون درب پارکینگ اتوماتیک اغلب سنگین‌ترین و بزرگ‌ترین تجهیزات ورود و خروج به پارکینگ است، تست و عیب‌یابی مکرر و تعمیر و نگهداری آن بسیار مهم است.

آنچه در این نوشتار مطرح خواهد شد، نکاتی مربوط به عیب‌یابی، نگهداری و آموزش مراقبت از درب کرکره‌ای یا درب اتوماتیک پارکینگ در فصل زمستان است.

محافظت از درب اتوماتیک پارکینگ

 

 

 

ادامه مطلب

هفت اشتباه رایج در خرید درب ورودی

انفورماتیک پایون بازدید : 102 شنبه 08 دی 1397 : 15:15 نظرات (0)

با تغییر نیازهای خانواده و همینطور نیاز به تعمیر و نگهداری، بازسازی و یا نوسازی اتفاق می افتد گاهی بازسازی بدون در نظر گرفتن همه نیازها و هزینه کل پروژه و همینطور عدم برنامه ریزی مناسب انجام می شود که این اشتباهات، صدمات و تلفات زیادی از نظر مالی و همینطور کیفیت کار ایجاد خواهد کرد در ادامه با هفت اشتباه رایج در خرید درب ورودی همراه شما عزیزان هستیم.

راهنمای خرید درب ورودی

 

 

ادامه مطلب 

راهروی ورودی منزل مکانی است که دکوراسیون زیبای آن می تواند استقبالی زیبا از افرادی که وارد خانه می شوند انجام داده و تصویر اولیه مناسبی را از خانه، سبک طراحی و رنگ های موجود در آن را ارائه کند. به همین دلیل لازم است که راهروی ورودی منزل که نمادی از ظاهر و طبیعت خانه به شمار می رود را به شکلی زیبا و قابل توجه طراحی کنید.

طراحی راهروی داخلی منزل

 

 

ادامه مطلب 

درب ورودی ساختمان همواره یکی از مهم ترین المان های نمای ورودی خانه محسوب می شود که حریم خصوصی خانه را تا حد امکان مشخص می کند و امنیت ساکنین ساختمان را تضمین می نماید.

درب ورودی ساختمان در انواع مدل های جذاب و شیک و از جنس های مختلف ساخته می شود و مطابق با سلیقه افراد و نوع کاربردشان در ورودی ساختمان نصب می شوند.

عکس درب آهنی ورودی ساختمان مسکونی ، جدید و مدرن

 

 

 

ادامه مطلب 

تعداد صفحات : 23

درباره ما
آذر فلز پایون تولید کننده نسل جدید درب های فلزی، درب پارکینگ، درب حیاط، درب لابی، درب ساختمان، درب آپارتمان، درب باغ و ویلا، نرده، حفاظ با فناوری مدرن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 943
  • بازدید سال : 11,004
  • بازدید کلی : 81,087