loading...

آذر فلز پایون

ورودی منزل به عنوان یک مکان، اولین بخش برای معرفی میزبان به مهمان است اینکه از چه سبک و استایلی برای دکوراسیون ورودی استفاده میکنید تا حدودی معرف ویژگی های فردی شما را نشان میدهد. علاوه براین ورودی عامل تعیین کننده و مهمی است تا آن ملک را برای خریدار جذاب کند فراموش نکنیم این مکان اولین نقطه ای است که باید چشم نواز باشد.

ورودی منزل

سعی کنید در ورودی منزل یک فضای پیش ورودی و در واقع یک فیلتر در نظر بگیرید تا آداب ورود را به درستی رعایت کرده باشد. فضایی با دکوراسیونی خاص که بتوانید به استقبال مهمان بروید و در هنگام خروج وی را بدرقه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله فنگ شویی درب ورودی منزل شما را متحول می کند را مطالعه نمایید

 

 

 

ادامه مطلب 

هدف فنگ شویی در مجموع خلق حس هماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و در کل نتیجه زندگی است.

درب ورودی منزل از لحاظ علم فنگ شویی نقطه بسیار مهمی است، پس هرچه درب ورودی قوی تر وسیع تر و متعادلتر باشد انرژی بهتری را وارد منزلتان میکند.

گاهی اوقات ایجاد این قدرت تنها با یک راه حل ساده بدست می آید؛ که همان رنگ آمیزی درب ورودی منزل است .اما نباید فراموش کنیم که هر تصمیمی که میگیریم باید به زیبایی و جذابیت درب ورودی مان بیفزاید و قدرت دعوت کنندگی آن را بالا ببرد.

 

 

ادامه مطلب

مدل درب حیاط یکی از اصلی ترین فاکتورهای جذابیت دکوراسیون نمای بیرونی یک منزل بشمار میرود. اگر چنانچه به دیزاین فضای بیرونی منزل خود اهمیت می دهید؛ مدل درب ورودی حیاط یکی از اولین مولفه هایی است که میهمان یا هر کسی که به منزل یا محل کار شما می آید مشاهده خواهد کرد. از آن جا که اولین تصویر، همیشه در دید کلی افراد نسبت به طراحی منزل شما به شدت تاثیر گذار و ماندگار می باشد اهمیت طرح نمای ساختمان چندین برابر می شود.

معمولا افرادی که به دکوراسیون و ظاهر خانه علاقه دارند، به کوچکترین وسایل از بافت یک خانه هم اهمیت میدهند و دید بازتری نسبت به بقیه دارند. اگر شما از این دسته افراد هستید باید به شما آفرین گفت؛ چون دکوراسیون هر خانه ای، خواه یا ناخواه در احساسات و ادراک ما تاثیر گذار هستند. چه بسا که درب های ورودی هر خانه ای به منزله ی شروع همین احساسات و تاثیر آن بر روحیه لطیف شما باشد.

در ادامه با مجموعه پایون همراه باشید تا با معرفی ۱۰ مدل درب ورودی حیاط ،ساختمان و پارکینگ راهگشای شما در انتخاب درب فلزی باشیم

 

ادامه مطلب 

۷ دلیل کاملا منطقی برای خرید درب آهنی

انفورماتیک پایون بازدید : 145 سه شنبه 27 آذر 1397 : 17:02 نظرات (0)

درب آهنی ساده ورودی خانه تان تنها برای منزل شما نیست. در این نشانه ایست برای همسایگان محله و شهرتان از زیبایی و قدرت .

درب های آهنی، قدرتمند، زیبا و مستحکمند. وجود این درب ها در ورودی خانه شما نوعی استحکام زیبایی و قدرت را تداعی میکند.

این درب ها وقتی جذاب میشود تا با برش هایی ظریف و خاص همراه باشند طرح هایی که زیبایی خانه تان راچند برابر کرده و بر ارزش آن بیش از آن چه که هست می افزاید. فراموش نکنیم درب ها اولین تصور قابل یاد آوری ازمنزلتان خواهد بود و زیبایی یک درب فلزی هرگز از یاد یک بیننده نخواهد رفت.

 

ادامه مطلب 

بازشوی درب ورودی را چگونه تعیین کنیم؟

انفورماتیک پایون بازدید : 119 سه شنبه 27 آذر 1397 : 16:59 نظرات (0)

انتخاب بازشوی درب به ظاهر انتخاب ساده ایست اما اگر بدون توجه و دقت کافی انتخاب شود عملکرد درستی نخواهد داشت و آزار دهنده خواهد بود.

برای درب های مسکونی بازشو معمولا به سمت داخل میباشد، مگر اینکه یا فضای کافی در خانه نداشته باشیم یا از لحاظ مجوزهای مربوط به شهرداری این امکان برای ما فراهم نباشد، آن زمان از درب های بیرون بازشو استفاده میکنیم.

درب های داخل بازشو ،یا راست بازشو هستند یا چپ بازشو در زیر نمونه هایی از حرکت درب را نشان داده ایم.

 

ادامه مطلب

ما دغدغه جدی شما در تعویض درب ورودی ساختمان تان را برطرف خواهیم کرد.

تعویض درب ورودی ساختمان شاید یکی از مهمترین دغدغه‌های بخشی از افراد جامعه باشد. با ورود درب‌های فلزی جدید، زیبا و مدرن بسیاری از افرادی که در خانه‌های قدیمی زندگی می‌کنند؛ به این فکر افتادند تا دست به تعویض درب ورودی ساختمان خود بزنند.

اما تعویض درب ورودی ساختمان‌ کار ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست. همانطور که برای تعویض و نوسازی پنجره‌های خانه، آیفون منزل یا دکوراسیون منزل نیازمند رجوع به افراد متخصص هستید؛ برای این کار هم به وجود چنین افراد و یا مجموعه ای نیاز است.

 

 

 

ادامه مطلب

درب ورودی آپارتمان اولین نقطه تاثیر گذار در هر منزل

درب ورودی آپارتمان همواره یکی از مهم ترین و حساس ترین قسمت هر خانه محسوب می شود که حریم خصوصی خانه را تا حد امکان مشخص می کند و امنیت ساکنین آپارتمان را تضمین می نماید.

درب ورودی آپارتمان در انواع مدل های جذاب و شیک و از جنس های مختلف ساخته می شود و مطابق با سلیقه افراد و کاربردشان در قسمت ورودی آپارتمان نصب می شوند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با درب ورودی آپارتمان، بیشتر آشنا سازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

درب ورودی آپارتمان درب ورودی آپارتمان

 

راهنمای انتخاب و تعویض درب قدیمی با درب های فلزی جدید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه میتوان بدون خرج هزینه های گزاف در بازسازی منزل، درب ورودی خود را تعویض نمایید. وقتی بحث تعویض درب قدیمی منزل مطرح می شود، سوالاتی برای شما پیش می آید :

  • آیا نیازهای اولیه ما با هزینه پرداختی تامین می شود؟
  • آیا کیفیت و تنوع طرحهای ایده آل ما در دربهای فلزی برآورده می شود ؟
  • با تعویض درب و تزئینات ساختمانی ارزش منزل چقدر بالا میرود ؟
  • نصب دربهای فلزی چگونه صورت میگیرد و آیا اینکه بدون تخریب نمای ساختمان قابل نصب میباشد ؟
  • تکنولوژی و فرآیندی که برای ساخت درب فلزی به کار گرفته می شود کدام است؟
  • چگونه قیمت درب فلزی را با کیفیت ارائه شده مطابقت دهیم؟
  • آیا محصول کامل و همه جانبه ارائه میگردد؟ و یا برای گرداوری امکانات و تجهیزاتش باید چه چالش هایی را متحمل شد؟

صنایع فلزی پایون

انفورماتیک پایون بازدید : 148 سه شنبه 06 آذر 1397 : 16:20 نظرات (0)

پایون (Payon یا Payoun) در لغت به معنا و مفهوم زینت، زیور و آرایش آمده است و آنچه صنایع فلزی پایون وامدار آن بوده است تجسم همین زینت و زیبایی در طرحهایش می باشد.
صنایع فلزی پایون (Payoun Metal Industries)، تولید کننده نسل جدید درب ، نرده فلزی، حفاظ پنجره و طرح های تزیینی نمای ساختمان، سقف، دیوار و کف.
این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان و کادر مجرب متشکل از طراحان و معماران و مهندسین فنی توانسته است لطافت طرح های زیبا را با سختی آهنی تلفیق نموده و محصولات مدرن و منحصر به فردی را در حوزه نمای ساختمان تولید نماید.
این مجموعه افتخار دارد که در حوزه تولید درب، نرده و طرح های تزیینی فلزی خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه کند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
* طرح های بسیار متنوع قابل اجرا برروی درب آهنی، نرده، نما، سقف، دیوار و کف ساختمان
* طرح ها از لحاظ استحکام بر روی درب فلزی یا نرده، قابلیت های اجرایی و بسیاری موارد فنی نصب و اجرا مورد بررسی قرار گرفته و بعد از آزمایش و کنترل کیفیت به مرحله تولید می رسند.
* علاوه بر دارا بودن آرشیو بالغ بر ۵۰۰ طرح مختلف که روزانه بر تعداد آن افزوده می شود این مجموعه قابلیت تولید طرح های اختصاصی سفارشی مشتری را نیز دارا می باشد.
* از لحاظ اندازه درب و نرده، محصولات ما دارای یک سری اندازه های استاندارد بوده و علاوه بر آن قابلیت تولید هر اندازه به سفارش مشتری را نیز دارا می باشد.
* ارائه محصولات با قیمت بسیار مناسب به علت تولید انبوه و استفاده از تکنولوژی به روز دنیا
* تولید انواع طرح از ضخامت ۲ میلی متر تا ۴۰ میلی متر بر روی ورق های آهنی، استنلس استیل و آلومینیوم
قابلیت مشاهده محصول انتخاب شده مشتری بر روی ساختمان به صورت تصویر واقعی قبل از اجرا و تولید نهایی
امکان انجام رنگ کوره ای به سفارش مشتری
لازم به ذکر است ساخت محصولات توسط این مجموعه از مرحله صفر تا صد در داخل مجموعه صورت می گیرد.
این مجموعه موفقیت خود را در جلب رضایت مشتری می داند.

تعداد صفحات : 23

درباره ما
آذر فلز پایون تولید کننده نسل جدید درب های فلزی، درب پارکینگ، درب حیاط، درب لابی، درب ساختمان، درب آپارتمان، درب باغ و ویلا، نرده، حفاظ با فناوری مدرن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 1,026
  • بازدید سال : 11,087
  • بازدید کلی : 81,170