loading...

آذر فلز پایون

در تعویض درب قدیمی با درب های فلزی جدید آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که چگونه میتوان بدون خرج هزینه های گزاف در بازسازی منزل خود را تعویض نمایید

تعویض دربتعویض درب

در حال حاضر تعویض درب قدیمی منزل به یکی از اصلی ترین معضل تعمیرات ساختمانی تبدیل شده است، دلیل آن هم کاملا واضح است. بخاطر تصور اشتباه از عواملی چون تخریب نما و دیوارهای منزل، آهنگری،بنایی طولانی مدت، گچ بری،رنگ امیزی و ... می باشد که آن ها را قانع میکند از همان درب قدیمی با کمترین کیفیت و کارایی مطلوب استفاده کنند که مضرات بی شماری دارد و مهمترین آن افزایش خطر سرقت و نمایش جلوه نامناسب ساختمان می باشد.

سوالات مبهمی برای مشتریانی که در هنگام تعویض درب قدیمی و جایگزین کردن آن با دربهای فلزی جدید به وجود می آید، در ادامه با ما همراه باشید تا در حد امکان به سوالات شما در این حوزه پاسخ دهیم.

تعویض درب قدیمیتعویض درب قدیمی

پیش از تعویض درب باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

امنیت درب ورودی

در دنیای امروزی، امنیت یکی از حیاتی‌ترین مفاهیم زندگی است. در مبحث امنیت خانه‌ها نیز، درب‌های ورودی به عنوان اولین مدخل اهمیت ویژه‌ای دارند. برای امنیت درب لابی و یا ورودی فارغ از جنس آنها می‌توان از سازه یکپارچه مستحکم فلزی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : انتخاب درب ورودی منزل

نکات فنی ، باید ها و نبایدها در تعویض درب قدیمی

در تعویض درب ورودی حتما بررسی کنید که می خواهید ورودی منزل خود را به چه تکنولوژی هایی مجهز کنید. آیا قرار است درب ورودی شما با ریموت کنترل شود یا همان ساز و کار سنتی مناسب کار است؟ قرار است درب ورودی ساده باشد یا صرفا یک درب زیبایی معمولی با ضریب اطمینان معقول کار را راه می اندازد؟ امکان دارد در ادامه قصد تقویت درب را داشته باشید و بخواهید تغییری در ساختار فنی اش ایجاد کنید؟

به خاطر داشته باشید که قصر شخصی شما، در هر اندازه و مکان و شکلی نیازمند بهترین نگهبان ها است؛ درب ورودی، نگهبان قصر شما است.

تعویض دربتعویض درب

دربهای فلزی چپ یا راست بازشو ؟

هنگام تعویض درب قدیمی این شانس را دارید که عملکرد درب قدیمی تان را ارزیابی کنید. آیا همیشه از این متنفر بودید که کلید روشنایی روی دیوار پشت درب است؟ آیا تغییر مسیر چرخش درب چشم انداز بهتری به منزل شما می دهد؟ اکنون این فرصت را دارید هر آنچه را آزارتان می دهد تغییر دهید.

آیا از نمونه های آماده می خواهید یا سفارشی؟

شرکت آذر فلز پایون طرح های آماده ی زیادی برای درب های استاندارد در اختیار مشتریان می گذارد. اگر مستقیما به سایت و یا فروشگاه های پایون مراجعه نمایید می توانید طرح های متفاوت برای درب های موجود بیابید. و یا میتوانید طرح ایده آل خودتان را در سایزهای مختلف به طراحهای ما بسپارید تا الگوی مد نظر شما را با فناوری برش لیزری محقق سازند. شرکت آذر فلز پایون برای خود طراحانی دارند که می توانند حتی طرح ساده ی دستی را به درب ورودی جدید شما تبدیل کنند.

[caption id="attachment_4889" align="aligncenter" width="1000"]تعویض درب قدیمیتعویض درب قدیمی

مقاومت و رنگ بندی دربهای فلزی 

اکثریت رنگ بندی محصولات پایون براساس سه رنگ مشکلی، قهوه ای و سفید میباشد، که مقاومت بسیار بالایی در برابر جریانات جوی و نور آفتاب دارد. و طول عمر بالایی دارد. و از فناوری رنگ زنی کوره ای ( الکترواستاتیک ) استفاده شده است.

درب های فلزی پکیج کامل 

احتمالا با خود فکر می کنید در صورت سفارش ابعادی خاص و منحصر به فرد چگونه یراق آلات، چارچوب، قفل، شیشه و مجموعه ی امکانات را فراهم آورید. پاسخ ما به شما کامل است. دربی که سفارش می دهید، به هر شکل و هر ابعادی، به صورت یک پکیج کامل تحویل می شود. کافی است آن را نصب کنید.

درب های فلزی برش لیزری، عینا "ابعاد" و "نقشه" ای که شما تعیین کنید ( اگر چه ابعاد و طرح های استاندارد داریم، اما هر اندازه ای تا دقت های ریز میلی متری بسته به نیاز شما ) را تحویل می دهیم. در نتیجه اولین ویژگی منحصر به فرد پکیج کامل، می شود این که "درب های برش لیزری ابعاد و طرح و نقش اختصاصی را مو به مو ارائه می دهند."

تعویض درب قدیمیتعویض درب قدیمی

مشاوره ی خود را از حرفه ای ها بگیرید

یکی از خدماتی که توسط برند پایون ارائه می شود، مشاوره ی خرید درب های فلزی است. افرادی که درگیر با این حوزه هستند به خوبی از اهمیت دریافت مشاوره حرفه ای مطلع می باشند. سوالات زیادی وجود دارد که قبل سفارش درب باید برای آن ها به دنبال پاسخ بود، مثل اینکه، چه جنسی استفاده شود؟ کدام اندازه و ابعاد، شرایط بهینه تری ایجاد می کند؟ درب مورد نیاز ما تک لنگه باشد یا دو لنگه و بیشتر؟ و به طور کلی تمامی آن مسائلی که در خرید درب های فلزی تاثیرگذارند.

مشاوره حرفه ای رایگانمشاوره حرفه ای رایگان

خاص مثل پایون

حتی در صورتی که قصد خرید ندارید امکان دریافت مشاوره ی رایگان از ما وجود دارد. کار ما به صورت حرفه ای از انتخاب طرح آغاز می شود و تولید محصول به صورت صنعتی و تحویل آن در محل انجام می گیرد. در نتیجه به زیر و بم کار به صورت کامل مسلط هستیم.

در زمان طراحی حتما پس از سنجش مسائل و اقتضاعات دکوراسیون به این موضوع بپردازید که تا چه اندازه محصول تولیدی با طرح اولیه سازگاری دارد. این مطلب را به این دلیل گوشزد می کنیم که تاکیدی باشد به اهمیت تکنولوژی مورد استفاده در روند ساخت.

به عنوان مثال کارهای ما همه برش لیزری هستند، به واسطه ی همین امر امکان تولید درب فلزی دقیقا مشابه طرح صنعتی شما موجود است. اما زمانی که آهن با تکنیک های سنتی جوش می شود و قوس و خم آن اجرا می گردد، اجرای نهایی، طرح اولیه ی شما نخواهد بود.

یک مشخصه ی فوق العاده کاربردی شرکت آذر فلز پایون به کارگیری ظرفیت انواع نرم افزارهای گرافیکی است، که در صورت درخواست مشتری کافی است یک تصویر از محلی که قرار است درب در آن اجرا شود را در اختیار ما قرار دهید تا به شما نشان دهیم پس از تولید و نصب درب، چه اتفاقی برای پروژه ی شما رخ خواهد داد.

 

جهت راهنمایی و مشاوره خرید از طریق این لینک اقدام نمایید. 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آذر فلز پایون تولید کننده نسل جدید درب های فلزی، درب پارکینگ، درب حیاط، درب لابی، درب ساختمان، درب آپارتمان، درب باغ و ویلا، نرده، حفاظ با فناوری مدرن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 10,400
  • بازدید کلی : 80,483